HTML

Rise Against Hungary

Egy apró blog, amely a magyar Rise Against rajongóknak próbál egy kis szórakozást nyújtani.

Friss topikok

Archívum

A jó maradt vissza

PozitiveRP 2010.12.26. 20:40

Személyes kedvencem, és első fordításom! (= Mindig legyen a szemetek előtt, hogy van egy szebb jövő, amit csak akarni kell, és eljön.
 

A mezőn, ahol eddig csak gaz nőt,
A lábamnál egy virág bújt elő,
És pont az irányomba dőlt.
A szárát kezemmel megragadtam,
Húztam, amíg a gyökere hagyta,
Ami hiányzott, ott megtaláltam.

Pedig én tudom...
Ezért mondd kérlek, mondd el mi a baj,
Van egy pont, mi után már nincs vissza.
Éreztem a szelét a közelgő viharnak.

Mindig csak miattad,
Régóta nem aludtam,
Ha éjszaka álmodok,
A tengerben fuldoklok.
Vágyok már a helyre,
Ahol megpihenhetek,
A hangodat követem,
Nem kell semmi mást tenned,
Csak kiabálj!

Kezemben a szirmok megbarnultak,
Elszáradva a földre hullottak.
Időm több nem maradt.
Az ujjaimat a földbe nyomtam,
Virágom talajnak visszaadtam,
Nem kellettem oda, elsétáltam.

Pedig én tudom...
Nem megy el nap, hogy ne fájna újra,
Van egy pont, mi után már nincs vissza.
Éreztem a szelét a közelgő viharnak.

Mindig csak miattad,
Régóta nem aludtam,
Ha éjszaka álmodok,
A tengerben fuldoklok.
Vágyok már a helyre,
Ahol megpihenhetek,
A hangodat követem,
Nem kell semmi mást tenned,
Csak kiabálj!

Mindig csak miattad...
Mindig csak miattad...

Mindig csak miattad,
Régóta nem aludtam,
Ha éjszaka álmodok,
A tengerben fuldoklok.
Vágyok már a helyre,
Ahol megpihenhetek,
Valahol a kezeid között.

Mindig csak miattad,
Hiszek az angyalokban,
De ennek nincsen szárnya,
Nem, nincs glóriája.
Ez hazavisz tégedet,
Ha otthonod nem leled,
A hangodat követem,
Nem kell mást tenned,
Csak kiabálj!


Végezetül, aki még nem látta volna a klippet, tekintse meg! ;)

Címkék: vers fordítás the good left undone

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://riseagainst.blog.hu/api/trackback/id/tr992540574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása