HTML

Rise Against Hungary

Egy apró blog, amely a magyar Rise Against rajongóknak próbál egy kis szórakozást nyújtani.

Friss topikok

Archívum

A menekült imája

PozitiveRP 2010.12.19. 19:40

Avagy Prayer Of The Refugee magyarul - próbáltam ügyelni a szótagszámra, így aki akarja, eredeti dallamra is eljátszhatja! ;)

Melegítsd magad a tűzzel,
Hamarosan jön a reggel,
Egy szebb helyről mesélek neked,
Amit ismertünk régebben.

Mielőtt összepakoltunk,
És mindent hátra hagytunk,
Volt egy hely, amit otthonnak hívtunk,
Lelkünkhöz senki sem nyúlt.

Ne tarts fel engem,
Egyedül elleszek,
Nem kell segítséged,
Hagy engem ott lenn, lenn, lenn!

Ne tarts fel engem,
Egyedül elleszek,
Nem kell segítséged,
Hagy engem ott lenn, lenn, lenn!

Lenn!

Mérgesen elkeseredtünk,
Éh és fagy van bennünk.
Mi mindig szavak nélkül éltünk,
Amit mondtak, azt tettük.

Mi szenvedtünk, te aludtál,
Biztonságban voltál.
Direkt hátráltattál minket,
Ezt tudtad mind előre.

Ne tarts fel engem,
Egyedül elleszek,
Nem kell segítséged,
Hagy engem ott lenn, lenn, lenn!

Ne tarts fel engem,
Egyedül elleszek,
Nem kell segítséged,
Hagy engem ott lenn, lenn, lenn!

Lenn!

Nyisd ki a szemed ezért,
És állj be mellénk!
Betört ablakok és hamu
Vezeti utunk.

Ne légy tovább csöndben,
Legyen végtelen ének,
Az életről, amit elvesztettünk,
Életről, amit újra megszereztünk.

Gyerünk!

Ne tarts fel engem,
Egyedül elleszek,
Nem kell segítséged,
Hagy engem ott lenn, lenn, lenn!

Ne tarts fel engem,
Egyedül elleszek,
Nem kell segítséged,
Hagy engem ott lenn, lenn, lenn!

Ne tartsál fel,
(Segítség nem kell, én elleszek)
Ne tartsál fel,
(Segítség nem kell)
Ne! Ne! Ne!
Ne tartsál fel,
(Segítség nem kell, én elleszek)
Ne tartsál fel,
(Segítség nem kell, én elleszek)
Ne hagyj engem lenn, lenn, lenn, lenn!
 

Címkék: vers fordítás prayer of the refugee

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://riseagainst.blog.hu/api/trackback/id/tr172526446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása